miercuri, 1 aprilie 2009

Tara, Tara...vrem ostasi!!!

Asadar traim in Romania...si vorba lui Badea..."asta ne ocupa tot timpul!"...as zice eu ca asta devina sinonima cu "frecat mentei", "pierdere de timp"..."irosire de sanse"....Uneori mi-as dori sa fiu mai "oarba" si sa nu mai "constientizez" haosul legislativ si administrativ care domneste in tara in care m-am nascut si in care am visat sa imi indeplinesc visele...Uneori as vrea sa nu stiu nimic despre alte tari....nu as mai avea cu ce sa fac comparatie si Romanica mea mi s-ar parea cea mai tare tarishoara de pe "Earth"...uite, vezi, Occidentul e de vina ca imi critic tara...El mi-a aratat ca se poate trai si mai bine, ca se poate sa ai si sanse, nu doar pile...ca a "trage tare"poate insemna de multe ori reusita....Uite vezi cum Occidentul cu exemplele lui mi-a daramat mie sistemul "ramanescului pila-spaga-manareli"??!!?? N-a fost Ceausescu prost degeaba...stia el ce stia inchizandu-ne intr-un cerc invizibil de tari de nivelul nostru....Fin cunoscator al psihologiei romanuli, el intuise ca o "eventuala" conexiune cu occidentul l-ar face pe roman "avar" de libertati si dezmat....Noi suntem exact ca-n proverbul ala ...culmea, romanesc..."cand pisica nu-i acasa...soarecii joaca pe masa!!!". Uite mai ca democratia si capitalismul nu fac ntotdeauna bine....Cred ca suntem sngurul popor incapabil sa isi insuseasca democratia pe de-aintregul...sa isi asume rolul de capitalist cap-coada....noi ne-am nascut "shmecheri" si, asemeni lui "fat-Frumos"...crestem intr-un an cati altii in 20, sarind treptele esentiale....

Un comentariu:

  1. Ştiam că Făt-frumos avea la 20 de de ani... 30 de metri (doar creştea-ntr-un an cât alţii-n zece). Nu regret că am prins un pic din comunism cu ochii deschişi, după cum nu-mi pare rău că am văzut cum îşi duc zilele occidentalii. Ştiu că e posibil şi altceva decât vedem la noi, iar derapajele actuale sunt pasagere. Contrar lui Badea, cred că "ne vom face bine odată şi-odată" :)

    RăspundețiȘtergere

DE AJUNS CU MONOLOGUL...SA TRECEM LA DIALOG:)